۹

خانومیه من...

فردا امتحان داری.... حتما هم کلی استرس داری...

دوست داشتم امروز بهت زنگ میزدم تا ببینم در چه حالی اما گفتم وقتت گرفته نشه و درس بخونی...

من که به موفقیت های تو ایمان دارم...میدونی هم که به نمره اعتقادی ندارم...

تو برتری هات رو قبلا به همه ی ما نشون دادی...

اون موقعی که همه کلمه کلمه ی اثبات ها رو حفط می کردن و تو با خیال راحت سر جلسه ی امتحان راه تازه ای برای اثبات پیدا می کردی... خلاقیت اصل موفقیته عزیز دلم...

همیشه دیدم تو چیزی رو گفتی یا نوشتی که کاملا فهمیدی... این معنیه قبولیه نه نمره...

اما با همه ی اینا منتظرم تا فردا با خوشحالی بهم بگی امتحانت خیلی بهتر از تصورت شده....

منم کلی دعات می کنم...

کاش بشه ببینمت... دلم تنگیده شده خوب!!!!!!!!!!!

مواظب خودت باش...چون واسه یکی خیلییییییییییی عزیزی...

۸

خانومیه مهربونم....

نمیدونم این چه صیغه ایه که تا یه جا گیر میکنم فقط اسم تو میاد توی ذهنم....تنها کسی که بهش و به تصمیماش ایمان دارم تویی...روز و شب نداره.... هر وقت دچار شوک بشم چه از شادی چه از غم چه استرس اولین و تنها کسی که باید تحملم کنه تویی!!!!

نصف شب و اول صبح هم نداره...آخ عزیزم...تو چقدر ماهی که هیچ وقت شاکی نشدی.... همیشه دعام کردی....همیشه نگران بچه بازیام بودی...وایییی فکر کن اگه تو نبودی من چیکار میکردم؟؟؟!!!

امروز توی لحظه هایی که نمی دونستم باید نگران چی یا کی باشم فقط به یه چیز فکر می کردم اونم اینه که باید به تو خبر بدم کجام!!!!...

و جالبه بدونی توی تموم لحظه هاش توو ذهنم میومد که تو الان نگرانمی پس منم باید مواظب باشم.... اینکه حس می کردم نگرانمی یه آرامش بود برام...حس می کردم هیچ وقت ضعیف نمیشم و خودم رو نمی بازم... چون تو هستی با هام...

خانومی امشب عازم تهرانی....زود بیا...

خودت میدونی که... ممکنه 2 هفته یا بیشتر همین جا باشی اما نتونم ببینمت و چیزی نگم اما به محض اینکه میگی داری میری سفر هر چی دلتنگی و غربته میریزه توی این دل من... دوست ندارم زیاد ازم دور شی خوب.... مگه چیه؟؟؟؟....نخند!!!...نمی خوام!!!!!!!!!!!

وقتایی که میری سفر منم اینجا حس تنهایی می کنم...انگار یه دفعه غریب میشم...پس زود برگرد.... و یادت باشه همیشه یکی هست که منتظرته... هر لحظه...

عزیز دلم...

هرگز آرامشی که این چند روز با حرفات با لحن صدات با خنده های شیرینت بهم دادی رو از یاد نمیبرم...

تو هم از یاد نبر یکی خیلی خیلی .... دوستت داره...

۷

        دل من دیر زمانیست که می پندارد:

                               دوستی نیز گلی است

                              مثل نیلوفر و ناز

                              ساقه ترد و ظریفی دارد

                             بی گمان سنگدل است آن که روا می دارد

                             جان این ساقه ی نازک را

                             دانسته (!) بیازارد....

 

خانومیه من...

کمتر میتونم ببینمت...کمتر میشه باهات حرف بزنم

هر دو درگیر درس و امتحان شدیم...

اما دلم هر لحظه پیشته...

باورت میشه؟...هی خوابت رو می بینم...

خودت نیستی اما فکرت که هست...

خوشحال شدم که ۴شنبه ی پیش باهم بودیم...

به من که خیلی خوش گذشت....

از الان کلی واسه تابستون برنامه دارم...اما می دونم که....باز تو نیستی...

وقتی هم که میای من نیستم!!!

هر سال همین بوده...

به این میگن عند تفاهم و شانس...

زود زود امتحاناتو بده...

منم از شر این امتحانا راحت شم...تا بازم همه اش با هم باشیم...

دوستت دارم نازنینم