۹

خانومیه من...

فردا امتحان داری.... حتما هم کلی استرس داری...

دوست داشتم امروز بهت زنگ میزدم تا ببینم در چه حالی اما گفتم وقتت گرفته نشه و درس بخونی...

من که به موفقیت های تو ایمان دارم...میدونی هم که به نمره اعتقادی ندارم...

تو برتری هات رو قبلا به همه ی ما نشون دادی...

اون موقعی که همه کلمه کلمه ی اثبات ها رو حفط می کردن و تو با خیال راحت سر جلسه ی امتحان راه تازه ای برای اثبات پیدا می کردی... خلاقیت اصل موفقیته عزیز دلم...

همیشه دیدم تو چیزی رو گفتی یا نوشتی که کاملا فهمیدی... این معنیه قبولیه نه نمره...

اما با همه ی اینا منتظرم تا فردا با خوشحالی بهم بگی امتحانت خیلی بهتر از تصورت شده....

منم کلی دعات می کنم...

کاش بشه ببینمت... دلم تنگیده شده خوب!!!!!!!!!!!

مواظب خودت باش...چون واسه یکی خیلییییییییییی عزیزی...

نظرات 4 + ارسال نظر
الی سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 ق.ظ http://eliohamed.blogsky.com/

امیدوارم خانومیت خوب امتحان بده...
من یه دوست دارم که الان ۱۲ ساله با هم دوستیم.نمیدونی روز جشن من چیکار میکرد. دوست خوب همیشه باعث افتخاره...
من آپم با خبرای مراسم عقد...

میسی عزیزم...
خودش زیاد راضی نیست اما من میدونم خوب داده...
اره...دوست خوب یعنی همه چیز.... و اینو فقط اونایی که دوست خوب داشتن میفهمن...
واییییییییی منم روزی که خانومی عروس شه همه کاری واسش می کنم....قربونش برم چقدر اون روز ناز میشه....
منم که میمیرم از حسوودیه اونی که میشینه پیشش و دست خانومیه من رو میگیره که!!!!
واییییییی نه...من اول از همه خوشبختیشو می خوام....:دی

الی چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:02 ق.ظ http://www.eliohamed.blogsky.com/

اه
اینجا چه خبره؟
تو کجایی؟ درگیر امتحان؟
موفق باشی.
نگرانت شدم یه خبری از خودت بده

ببشییییییییییید
من برگشتم دیگههههه

آرش پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:53 ق.ظ http://arashjavadi.blogsky.com

خیلی با نظرت در مورد نمره و خلاقیت موافقم. به امید موفقیت دوست خلاقت!

مرسی...
دوست من این بارم موفق شد....مثل همیشه....
ممنون از شما

الی جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:19 ق.ظ http://eliohamed.blogsky.com

شیما دیگه جدآ نگران شدم... کجایی دختر؟؟؟
تو رو خدا یه چیزی بگو...
خوبی؟

سلااااااااااااام
من الان بگم شرمنده ام قبوله؟؟؟/
به خدا من درگیر امتحان ارشد بودم....
دلمم یه عالمه برای اینجا و مخصوصا شما تنگیده بود....
دیگه دیر نمی کنم...
میام الان پیشت:دییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد