مبارک!

نگاه تو عمیق ترین باور زندگی من است 

باوری از امید... از ایمان... از عشق... از دوست... 

 

آن هنگام که در سنگینی لحظه های زندگی، خسته و تنها قدم بر میدارم و سایه ی حضور تو ، مرا از تمام نا امیدی ها می رهاند و مومن میشوم به خدایی که تو را به من بخشید تا عشق و دوستی خالصانه را تجربه کنم... 

 

بهترین ِمن، تو عزیز ترین معجزه ی دنیای منی 

 

و مائده ی آسمانی خوان زندگی ِ من... 

 

 

دوستت دارم... 

بی واسطه... بی بهانه... بی قید 

 

تولدت مبارک عزیزم 

 

برات بالاترین ها رو از خدا میخوام... 

 

و دعا میکنم آرامش و نشاط تا ابد موسیقیه قلبت باشه و من هر روز شاهد رضایت و خشنودیت باشم... 

 

دعا میکنم در مسیر زندگی خدا همیشه پشت و پناهت باشه 

و همیشه دست مهربونش نگه دار آرزوها و رویاهات باشه 

 

همیشه برای من بهترین خواهی ماند! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد