مهربون ترینم سلام

وای که من چقدر این مدت دختر بدی بودم....نشد بیام بنویسم....اما به خدا بی معرفت نیستم....

چندین بار تصمیم گرفتم بیام....حتی متنش رو توی ذهنم مرور میکردم....اما نشد بنویسم....

خودت میدونی این روزا اونقدرا هم خوب نبودم.... 

حق با توئه....نباید بیش از حد ناراحتش باشم...اما سخت بود برام....لحظه های سختی رو گذروندم....از روی دیگران خجالت میکشیدم.... 

راستش از تو هم خجالت میکشیدم...واسه همین روم نمیشد باهات حرف بزنم....میدونستم حرف بزنم میزنم زیر گریه....اما اونروز که اومدی کلینیک...انگار یه دفعه یه چیزی توی دلم تکون خورد....تو با اون لبخند مهربونت....وقتی نشستی رو به روم....وقتی با مینا تمرین میکردم اما زیر چشمی حواسم به تو بود....وقتی میدیدم تو اینقدر مهربونی که فقط واسه من این همه راه اومدی ....نمیتونم بگم چه حسی داشتم....انگار همه ی اون سختی ها دیگه هیچ بود....فقط مهم بود که تو هستی....مائده ی من....هر چی بگم کمه....به خدا کمه.... 

هر لحظه ای که پیشمی برام به اندازه ی دنیا ارزش داره....حرفهات حتی سکوتت برام دوست داشتنیه.... 

وقتی به خاطر من حاضر شدی بمونی پیشم و دعوای خونه رو به جون بخری دلم میخواست بغلت کنم و داد بزنم که دوستت دارم....حیف که با همه ی پرروییم ...اما روم نشد.... 

اون نماد مشترک خوشگلمون رو گذاشتم جلوی چشمم تا بتونم یه زنجیر خوشگل براش پیدا کنم و تا همیشه با خودم نگهش دارم....هدیه ی زیبایی هم که بهم دادی قد دنیا برام دوست داشتنیه....ممنونم عزیزم.... 

از همه اش که بگذریم....اون کلیپ اون عکسها....من و تو....گذشته های پر ازخاطره... با دیدن عکس دبیرستان و اون افطاری ناخودآگاه اشکم در اومد....چقدر خوشحال شدم از ددینشون.... مرسی که این همه زحمت کشیدیییییییییییییییییییییی 

دوستت دارم عزیزم.....حتی فکر میکنم این واژه هم برای احساسم کم باشه..... 

تا همیشه برام عزیز ترینی.....

تولد!!!

و بلاخره روز تولدت رسید:خدمات وبلاگ نویسان جوان             www.bahar20.sub.ir

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar20.sub.ir

خانومیه مهربون من...

مدتهاست منتظر این روز هستم....شاید مناسب ترین زمان بود برای اینکه بهت بگم چقدر دوستت دارم و چقدر بودنت در زنگیم ارزشمنده....خدمات وبلاگ نویسان جوان             www.bahar20.sub.ir

سالهاست هر بار موقع تولدت کم میارم....نمیدونم باید چیکار کنم...چطور خوشحالت کنم....چی بهت بدم که ارزش داشته باشه....اما هیچ وقت چیزی که باید رو پیدا نکردم.... همیشه مجبور شدم به همون کارهای همیشگی اکتفا کنم....اما این همه ی خواسته ی من نبود....

این بار تصمیم گرفتم از احساسم بهت بگم....بازم کمه میدونم...اما این دیگه بالاترین چیزیه که دارم.... هیچ وقت روم نمیشد حرفی بزنم... هیچ وقت رو در رو نشد بگم....اما میخوام اینجا بگم.... هزار هزار بار بگم که خیلی دوستت دارم....از همون روز اول آشناییمون.... تا آخرین ثانیه ی زندگیم....

هنوزم حسرت یه بار دیگه کنار تو محصل شدن رو دارم....یه بار دیگه با هم شیطنت کردن.... یه بار دیگه پیاده رفتن های بی هدف....حسرت تمام لحظه هایی که کنارت گذروندم....زمان به سرعت میگذره....و ما طبق قانون زندگی تغییر میکنیم...نقش هامون....نیازهامون.... زندگیمون.... اما میخوام بدونی تنها چیزی  که برای من هرگز عوض نمیشه تویی....هر جا باشم....هر طور باشم....جز تو و دوستی تو چیزی توی قلبم نیست....خدمات وبلاگ نویسان جوان             www.bahar20.sub.ir

همیشه عادت داشتم بنوسم....اما میخوام اعتراف کنم موقع نوشتن برای تو کم میارم....بلد نیستم حرفایی که میخوام رو بزنم....هر چی بگم هرچی بنویسم اینقدر کمه که مجبور میشم روش خط بکشم...خدمات وبلاگ نویسان جوان             www.bahar20.sub.ir

عزیزترینم....امروز برای من بهترین روز دنیاست....چون تو رو بهم هدیه داده.....تولدت مبارک....

برات قشنگ ترین ها رو میخوام....قشنگ ترین روزها....قشنگ ترین آرزوها....قشنگ ترین زندگی هااا....خدا رو شکر میکنم به خاطر وجود تو....که بزرگترین نعمت بودی....اگر تو نبودی تنهاترین بودم چون هیچ کس مثل تو نبود.....خدمات وبلاگ نویسان جوان             www.bahar20.sub.ir

مهربون....با معرفت....با گذشت....صادق.... پر از امید.... و یه دل پاک... انگار همه ی خوبیها توی دلت جمع شده.... و من چه خوشبختم که تو رو کنار خودم دارم....

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar20.sub.ir

یه دوست هرگز مث یه اتفاق ساده تو زندگی تو نیست ..بلکه اونا میان تو زندگیت واسه این که ..به اون معنا ..شادی و خوشحالی بدن ..پس من به با ارزش بودن دوستی بین خودم و تو واقفم ...

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar20.sub.ir 

 

در زندگیم ..من آموخته ام که چگونه عشق بورزم ..چگونه بخندم و شاد باشم..چگونه در کارهای سختی که به من محول شده قوی باشم.

چگونه درستکار و با ایمان و بخشنده باشم ..

ولی هیچوقت قادر به آموختن این که تو رو فراموش کنم نبودم ..

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar20.sub.ir

 

 نصف عمر آدما می گذره در پیدا کردن یه دوستان واقعی و نصف بقیه اش هم در نگه داشتن این دوستای خوب میگذره ...

من خوشبختم که کمتر از نصف عمرم رو صرف پیدا کردن تو کردم و آرزو دارم که بقیه

عمرم رو صرف نگهداشتن تو و دوستیمون بکنم...

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar20.sub.ir

شاید که در طول سالها به جایی نرسیده باشم ..و یا ایمان شکننده ای داشته باشم ولی همیشه به خاطر این که در طول سفر  زندگیم با تو آشنا شده ام خدا رو شکر گزارم .. 

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar20.sub.ir

یه دوست به تو امید میده وقتی که زندگی برات بی ارزشه ..یه دوست محلی هست که وقتی جایی رو نداری میتونی بهش پناه ببری ..

.یه دوست درستکار..امین ..و با ارزش که تو هستی خدمات وبلاگ نویسان جوان             www.bahar20.sub.ir

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar20.sub.ir

دوستی شیرین است ولی زمانی شیرین تر میشه که واقعی باشه

و زمانی شیرین ترین میشه که اون دوست ..تو باشی

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar20.sub.ir

من حتما آدم خوش شانسی بوده ام که یه دوست خوبی مث تو پیدا کرده ام

و من رنگین کمانرا تا انتها می پیمایم اگه به من قول بدی که دوست من

 باقی خواهی ماند

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar20.sub.ir

گلها به خورشید درخشان و بنفشه ها به شبنم صبحگاهی احتیاج دارند     ...

تمام فرشته های آسمون خبر دارن که من هم به تو احتیاج دارم ..

سالها ممکنه که بگذرن  و اشک ها ممکنه که خشک بشن ولی دوستی بین من

و تو هرگز نمی میره ...

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar20.sub.ir

و....بهترین من:

 

اگر بوسه ها آب باشند به تو دریایی رو تقدیم میکنم .

.اگر آغوشها برگ باشند من درختی را به توتقدیم خواهم کرد .

اگر عشق سیاره ای باشد ..من به تو کهکشانی را پیشکش میکنم

و اگر دوستی ها به معنی تمام عمر و زندگی باشه ...من جانم را تقدیمت خواهم کرد

خدمات وبلاگ نویسان جوان             www.bahar20.sub.ir تولدت مبارک خدمات وبلاگ نویسان جوان             www.bahar20.sub.ir

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar20.sub.ir

 

پ.ن: آهنگ اینجا هم تقدیم به خود خودت...

فردا ...

فقط ۱ روزه دیگه....

وایییییییییییییییییییییییییییییییی