م:سلام، ببخشید من اونقدر سرم گرم کار شد که حواسم نبود بهت خیر بدم نمیتونم بیام

ش:متوجه شدم عزیزم.همیشه به چیزای خوب سرگرم باشی ایشاللهدوستت دارم

م:مرسی که اینقدر خوب و زود متوجه  میشی و گر نه من مشکل داشتم با این حواس پرتی

ش:همین حواس پرتیایم عشق است 

م:مرسی با مرام 

 

و این بود متن اس ام اس بازی های ما   

 

***حالا نه که فکر کنید ما اصولا اینجوری محبت انگیزناک با هم صحبت میکنیما ... در کل زیاد هیچ کدوم ابراز احساس کلامی نمیکنیم....همه چیز بیشتر توی خودمونه....و البته من اینجا یک مقدار احساسم رو نوشتم....بیشتر مواقع داریم سر به سر هم میزاریم....  

 

میدونی نکته اش اینجائه که من خودم شاید خیلی سر به سرت بزارما....اما اگر یکی فقط در حد یک نقطه حتی به شوخی هم چیزی بهت بگه ناراحت میشم....معمولا سعی میکنم چیزی نگم....خوب آخه جمع دوستانه است و همه دارن سر به سر هم میزارن...اما دلم میخواد تو همیشه یادت باشه هیچ کس حق نداره نازک تر از گل بهت بگه....فهمیدی؟؟؟ 

 

6 آبان بهت وقت دفاع دادن و من دارم فکر میکنم چطور میتونم بهت کمک کنم؟؟؟؟ 

به جای تو من استرس گرفتم....کارات تمام میشه تا اون روز دیگه؟؟؟... 

وایییی چقدر دوست دارم اون روز تو رو ببینم...وقتی داری نتیجه ی زحمتای 4 ساله ات رو میگیری... وقتی خانومیه من...بهترین دوست من....تنها همراه من داره آخرین قدماهای این دوران رو هم برمیداره.... 

دوستت دارم عزیزم....هر لحظه هم این احساس قوی تر و عمیق تر میشه.... 

خدا باهاته...با آرامش و اطمینان کارهاتو انجان بده...من به تو و توانت ایمان دارم....مطمئنم اینم عالی میگذره....